Gastenboek

Plaats bericht
Danny van Strien Tiengemeten,6 Jun 2026

Fantastische mensen , vrolijk en vol van kennis van wat ze doen. Mooie navigatie laten monteren in mijn Toyota CHR.

Op en top tevreden.

Ton Hufken Dordrecht ,26 May 2026
Vorige week een andere auto gekocht met een verouderde navigatie en radio. Ik had al ervaring met dynavin in mijn camper en ben daar zeer tevreden over. 2e pinksterdag gebeld voor een afspraak, ik kon gelijk dezelfde middag nog terecht. Uitleg gehad en het werd gelijk keurig ingebouwd. Wil je een up to date navigatie en CarPlay systeem moet je zeker eens bij dit bedrijf kijken.
Werner Soest,18 May 2026
vandaag een mooi systeem laten inbouwen in mijn range rover. Fantastische mensen heel erg vakkundig en zeer vriendelijk. Had bij twee andere bedrijven een offerte opgevraagd maar nooit meer wat van gehoord jullie zien mij gauw terug voor de auto van mijb vrouw, bedankt voor de goede service.
Jules Fransen Zandvoort,15 Apr 2026
Vandaag een navigatie systeem met achteruitrij camera laten installeren
Echt geweldig geluid sterk verbeterd
En alles is super netjes ingebouwd
Klasse ga zo door 👍🏻
Jamey van Braak Amsterdam,23 Mar 2026

autoradio navigatie aangekocht voor mijn suzuki baleno. Heel mooi toestel en past ook mooi in het dashboard.

goede service .